زومیت زومیت .

زومیت

استون شیت

استون شیت

ما به استون شیت آمدیم تا به این محصول عالی و ورق های بی نقص خدمتشان لطف کنیم. تیغه سنگ کار فوق العاده زیبایی روی پروژه ها ایجاد می کند. این ورق ها که با حدود سی ابزار مختلف ترکیب خواهند شد را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار خواهیم داد. صنعت دکوراسیون داخلی بر پایه سنگ بنا شده است. در این قسمت به سراغ این ورق سنگ بالا می رویم و با شما می گوییم که چه چیزهایی باید از استون شیت بخرید و چه موادی و همچنین رنگ های مختلف آن. ما به عنوان شرکتی در کنار شما هستیم که بلافاصله این ورق های یک تکه را برای شما به ارمغان می آوریم تا یک قدم جلوتر بروید و این محصول درجه یک را بلافاصله در اختیار شما قرار دهیم. ما در عین حال قیمت ورق سنگ را پیشنهاد می کنیم و همچنین برای دوستانی که می خواهند در منزل، محل کار، محیط تجاری کار کنند یا این محصول منحصر به فرد را در محیط استخر یا لابی نصب کنند، عملکرد ورق سنگ را ارائه می دهیم.(آجر داخلی)

 ماربل شیت

روکش سنگ ماربل شیت در واقع ترکیبی از پودر سنگ و مواد پی وی سی است که با هم ترکیب شده و یک روکش سنگ مصنوعی یک تکه ایجاد می کند که زیبایی یک دال یا سنگ طبیعی را به شما می بخشد. بلافاصله به سراغ بقیه اجزای این ورق سنگ می رویم تا در مورد آن توضیح دهیم، همانطور که می دانید وجود یک دکوراسیون زیبا به اکسسوری های مختلف بستگی دارد، یعنی هر چه این لوازم زیباتر باشند. همچنین فضای زیباتری ایجاد خواهد کرد. شما می توانید این ورق ها را به صورت یک تکه بین کابینت ها نصب کنید، می توانید آنها را در حمام و توالت به بهترین شکل ممکن به هم متصل کنید. یک سرسرا با این روکش سنگ درجه یک که با قاب های درجه یک عرضه می شود را در نظر بگیرید. و ستون های زیبا قرار است این مهم را رقم بزنند همچنین پایه های ستون و تخته های دامن در این ورق می تواند کار را بسیار زیباتر کند.ما به سمتی پیش می رویم که قیمت ورق سنگ در بازار دستخوش تغییر است، اما چون بلافاصله در خدمت شما هستیم، می توانیم کمترین قیمت را با بالاترین ضخامت و همچنین درجه یک کیفیت را در اختیار شما قرار دهیم. از برگ سنگ.

   

قیمت استون شیت

استون شیت با ورود آذران دکور به بازار توانست اقشار مختلف جامعه را به خود جذب کند. این ورق که در قسمت اول بسیار زیبا می باشد و به دلیل الهام گرفتن از سنگ های طبیعی که از دل کوه استخراج می شود این ورق طراحی و روانه بازار شده است ضخامت آن حدود 4 میل می باشد. دکوراتورهای عزیز تهران دکو بدانند که هر چه ورق ضخیم تر باشد کیفیت بالاتری دارد زیرا ورق های سنگی به ضخامت دو، سه و چهار میل وجود دارد که بحمدالله بالاترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهیم. بازار پس از نصب باید مشکلات خاص خود را داشته باشد و شکستگی ورق رخ می دهد اما وقتی یک ورق درجه یک با ضخامت بالاتر خریداری می کنید قطعا برای شما ارزشمند است و در دراز مدت این ورق در منزل شما خواهد بود. بمان. در قسمت ویژگی های ورق سنگ نشان خواهیم داد که این ورق تا چه حد توانسته نیازها را برطرف کند و به دلیل بدون درز بودن سنگ را می توانید در نمای کامل ببینید اما قیمت آن از سنگ کمتر است.

 

  

ورق سنگی ماربل شیت را با این مضمون که خانه مسکونی ذکر شد می گذرانیم، این تنها قسمت نیست، بلکه به دلیل اینکه عزیزانی که در منزل هستند و ترجیح می دهند این محیط دکوراتیو با فضای داخلی ساختمان تزیین شود، بیشتر است. مفید در خانه و در غیر این صورت در محیط.دفتر بارها مورد استفاده قرار گرفته است، در استخرها، در لابی ها و رستوران های شیک، اتاق های پذیرایی و همچنین در بخش های صنعتی مانند تولید کنندگان و صنعتگران، از این روکش ورق استفاده می شود. راه بهتربسیاری از رستوران ها به دلیل آنتی باکتریال بودن آن در مرحله اول به این محصول روی می آورند که نیاز به این قسمت را از بین می برد و دوم اینکه با مواد شوینده و شوینده بسیار سازگار است.ورقه را تمیز کنید و روی آن آب بریزید زیرا هیچ چیز حاوی پی وی سی است. ترکیبات.

 

 

خرید استون شیت

قسمت مربوط به خرید ورق سنگ را با شما بررسی می کنیم، این دیوارپوش به گونه ای عمل می کند که تمام المان هایی را که یک طراح در پروژه نیاز دارد تا یک دیوارپوش عالی به مشتری خود ارائه دهد را دارا باشد. قبل از پرداختن به این موضوع، بهتر است در مورد برخی از ویژگی های این تیغه با شما صحبت کنیم تا خرید تیغه سنگ برای شما سودآورتر و راحت تر باشد. چگالی بسیار کم نسبت به مصالح مشابه موجود در بازار که حدود شش کیلوگرم بر متر مربع است، بنابراین طراحان و معماران نسبت به بار وارد شده به ساختمان بسیار حساس هستند و این ماده هیچ بار اضافی بر روی سازه های ساختمان ایجاد نمی کند. ورق سنگی ایجاد نمی کند ورق توانسته است بدون نیاز به تثبیت و رنگ آمیزی پا به جلو بگذارد، کافی است ورق را به صورت یک تکه روی دیوار نصب کنید، برای انجام این کار عالی است زیرا کار باید یک تکه انجام شود. یکی و این نیز مستلزم اجرای نصاب های حرفه ای است.

خرید استون شیت ماربل شیت کار ساده ای است، کافیست به سایت آذران پلاستیک مراجعه کنید و این ورق های کاملا ضد آب، ضد خش، ضد باکتری، ضد جرم و ضد میکروبی را نصب کنید. نصب ورق ها با استفاده از چسب های مخصوص به خود انجام می شود، در ضمن برای نصب ابزار و لوازم این ورق سنگ به چسب 123 چسب یا بتونه نیاز دارید که از طریق خود و تیم تکنسین های نصب آن را تهیه می کنیم.این ورق ها به صورت روکش روی سقف کاذب نیز قابل نصب می باشد، فرقی نمی کند 60*60 باشد یا 80*80 یا 120*120 توسط نصاب های خبره سقف همانطور که در عکس ها نصب آن را نیز مشاهده می کنید. چسبی که به عنوان چسب مخصوص استون شیت در اختیار شما قرار می گیرد چسبندگی بالایی دارد و بر روی تمامی قسمت ها قابل نصب می باشد.


برچسب: استون شیت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۶:۴۲ توسط:mehdi موضوع: ماربل شیت نظرات (0)