زومیت زومیت .

زومیت

خرید گوگل ویس

گوگل یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها در گوشی های موبایل است. اپلیکیشن های فراوان و امکانات فراوانی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت آن است. یکی از قابلیت های گوگل سرویس گوگل ویس است که از سال 2009 در دسترس کاربران قرار گرفته است. این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که علاوه بر دریافت پیام در اینترنت، تماس صوتی نیز برقرار کنند. این سرویس همچنین می تواند بر روی تلفن همراه یا لپ تاپ اجرا شود. به طور کلی، مزایای زیادی دارد.

یکی از مزایای بزرگ سرویس Google Weiss این است که می توان یک یا چند تلفن یا سیستم مختلف را به طور همزمان به یک شماره Google Voice متصل کرد. این بدان معناست که چندین نفر می توانند از یک شماره Google Weiss برای تماس های صوتی استفاده کنند. در رابطه با این سرویس، لازم به ذکر است که داده ها و اطلاعات مربوط به حساب کاربری شما را نیز نگهداری می کند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف مشترک شوند. در این مقاله نگاهی دقیق تر به گوگل ویس خواهیم داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید Google Voice با ما همراه باشید.

گوگل ویس:
جالب اینجاست که گوگل ویس نه تنها در آمریکا بلکه در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در مورد اینکه گوگل ویس چیست، لازم به توضیح است که این عنوان متعلق به شماره مجازی آمریکاست. خوب است بدانید که این سرویس برای شهروندان آمریکایی کاملا رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارند. یعنی استفاده از آن برای دریافت تماس و پیام کاملا رایگان است. ناگفته نماند که تماس و ارسال پیامک به شماره های ایالات متحده رایگان است و برای برقراری ارتباط با سایر کشورها هزینه دارد.هشداری که در مورد تاریخ انقضا وجود دارد این است که تاریخ انقضا ندارد، اما دارای محدودیت زمانی فعال ماندن است. هدف از این روش شناسایی کاربران فعال و حذف کاربران غیرفعال است. برای این منظور گوگل ویس یک دوره زمانی 5 تا 6 ماهه در نظر گرفت. اگر کاربر در این مدت غیرفعال باشد، شرکت اقدام به حذف اکانت وی می کند. می توان اقداماتی را برای جلوگیری از حذف حساب به دلیل عدم فعالیت انجام داد. به عنوان مثال، می توانید هر سه ماه یک بار به یک شماره ایالات متحده پیام ارسال کنید تا نشان دهد که کاربر فعال هستید.

گوگل ویس در ایران:
با تکنولوژی امروز گوگل ویس آشنا شوید. آیا می دانستید این یک سرویس رایگان برای شهروندان ایالات متحده است؟ سوالی که در این قسمت مطرح می شود این است که چرا کاربران ساکن ایران باید از گوگل ویس استفاده کنند؟ چرا کاربران ایرانی گوگل ویس را می خرند؟ یکی از مهمترین دلایل تحریم کاربران ایرانی توسط وب سایت ها و اپلیکیشن های خاص است. برخی از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها برای کاربران ایرانی فیلتر شده‌اند، بنابراین نمی‌توانید با شماره‌های متعلق به ایران وارد آن‌ها شوید یا از خدمات آن‌ها استفاده کنید. در این صورت کاربرانی که قصد استفاده از آن ها را دارند می توانند با گوگل ویس از آن ها استفاده کنند. این سرویس یک شماره واقعی ثبت شده در ایالات متحده را در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین می توانید از سایر خدمات موجود برای کاربران ایالات متحده استفاده کنید.

استفاده از آن نامحدود است. با آن می توانید از آن در اینترنت و حتی آفلاین استفاده کنید.یکی از مواردی که در مورد استفاده از آن باید به آن توجه کرد این است که این سرویس برای کاربران آمریکایی طراحی شده است، بنابراین فقط آن افراد می توانند از آن استفاده کنند. بنابراین می توان گفت که استفاده از آن در هر کشوری غیر از ایالات متحده غیرقانونی است. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که در ایران، کاربران به دلیل خرید گوگل ویس محکوم نمی شوند.

 

ثبت نام در Google Weiss:
برای ثبت نام در این سرویس، به یک حساب کاربری گوگل نیاز دارید. همچنین داشتن IP و شماره سیم کارت آمریکا الزامی است. با توجه به این شرایط می توان گفت در صورتی که کاربر در ایران باشد نمی تواند شخصا برای گوگل ویس اقدام کند و باید از طرق دیگری آن را تهیه کنید. یک سوال متداول در مورد ثبت نام در Google Weiss این است که آیا امکان انتقال شماره Google Weiss به حساب Google شما وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال، بهتر است به شرایط ثبت نام در Google Voice توجه کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، برای ثبت نام در Google Weiss، به یک حساب Google نیاز دارید. در این مرحله، شایان ذکر است که تغییر اطلاعات گوگل ویس از نظر امنیتی یک کار منطقی است، اما بهتر است توجه داشته باشید که هر اقدامی عواقبی دارد. به طور کلی، اگر کاربر ایرانی هستید و سرویس گوگل ویس را دارید، می توانید آن را غیرفعال کنید زیرا شرکت به روش دیگری آن را بررسی می کند. به طور کلی، هیچ تضمینی 100٪ در این مورد وجود ندارد.

در نهایت در این مقاله به توضیح کامل سرویس گوگل ویس می پردازیم. علاوه بر این، درباره خرید Google Voice بیشتر خواهید آموخت.در همین راستا لازم به توضیح است که متاسفانه تحریم های بسیاری بر روی کاربران ایرانی دسترسی آنها را به بسیاری از اپلیکیشن ها و خدمات محدود می کند. به همین دلیل کاربران ایرانی مجبور به استفاده از روش هایی مانند خرید گوگل ویس برای دور زدن این تحریم های موجود هستند. با داشتن Google Voice، شما به عنوان یک کاربر آمریکایی شناخته می شوید و می توانید از خدمات موجود در اینترنت برای کاربران آمریکایی بهره مند شوید.

بایننس چیست؟
اگر با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، می دانید که بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است. حجم معاملات این صرافی ارز دیجیتال بسیار بیشتر از سایر صرافی ها است و روزانه معامله گران زیادی در این صرافی فعالیت می کنند. اگر یک معامله گر هستید، باید رویای استفاده از بایننس را داشته باشید.

استفاده از Bainance Exchange به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بهبود بخشید. با ورود و استفاده از وب سایت بایننس می توانید درآمد بیشتری نسبت به سایر صرافی ها داشته باشید. یکی از دلایل علاقه افراد به صرافی بایننس پشتیبانی عالی و امنیت بسیار بالای آن است. در سال های اخیر، صرافی بایننس به قدری محبوب شده است که می تواند بر دنیای ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. فهرست کردن یک توکن جدید در صرافی بایننس اعتباری برای آن توکن است.

ثبت نام و وریفای بایننس در صرافی بایننس در بسیاری از کشورها امکان پذیر نیست. ایران یکی از کشورهایی است که توسط پلتفرم بایننس تحریم شده است. اولین قدم برای ورود به سایت بایننس تغییر IP است. هر کسی می تواند با تغییر IP خود از وب سایت Binance استفاده کند. سیستم امنیتی Binance به گونه ای طراحی شده است که در صورت تغییر بیش از حد محدوده IP یک حساب کاربری، حساب مسدود می شود.بنابراین در این مورد باید از VPS یا IP ثابت استفاده کنید. البته تایید اکانت نیز یکی از راه های جلوگیری از مسدود شدن حساب شما است.

 

چرا حساب موجودی را تأیید کنیم؟
مانند تمام صرافی های ارز دیجیتال، بایننس سطوح کاربری را برای کاربران خود تعریف می کند. سطح کاربری این وب سایت به سه بخش تقسیم می شود. سطح کاربری شما مستقیماً با مقدار پولی که می توانید روزانه از این وب سایت برداشت کنید، مرتبط است. هرچه سطح تأیید حساب شما بالاتر باشد، دلار بیشتری می توانید معامله و برداشت کنید. اگر حساب شما در بایننس تایید شده باشد، می توانید به راحتی از حساب مسدود شده خارج شوید.


برچسب: خرید گوگل ویس، گوگل ویس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۶:۲۲ توسط:mehdi موضوع: گوگل ویس نظرات (0)