زومیت زومیت .

زومیت

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای با رویکرد مینیمال بهترین انتخاب برای دفاتر مدرن هستند و نور را سخاوتمندانه به محیط هدایت می کنند. این پارتیشن ها با ایجاد یک سطح شفاف، بستر مناسبی را برای تبلیغات یا مدیریت منابع انسانی فراهم می کنند. استفاده از این پارتیشن علاوه بر جداسازی فضای مورد نیاز دفتر کار، نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی فضای اداری داشته است که با سایر محصولات بی نظیر است.

این پارتیشن ها ترکیبی بسیار جذاب و زیبا از شیشه و آلومینیوم هستند که در رنگ ها و کیفیت های متنوع در پروفیل ها و یراق آلات درب های پارتیشن برای جداسازی قسمت های مختلف در یک دفتر کار مدرن موجود می باشند. استفاده از شیشه به عنوان جداکننده فضا به انتقال نور محیط به کناره های پارتیشن کمک می کند و همچنین نقش مهمی در کنترل صدا دارد. به جرات می توان گفت که پارتیشن های شیشه ای فریم لس جدیدترین و زیباترین نوع پارتیشن های موجود برای ادارات هستند.

چرا استفاده از پارتیشن شیشه ای توصیه می شود؟
تکنولوژی بکار رفته در ساخت و نصب پارتیشن های شیشه ای تک جداره، این نسل از پارتیشن ها را به یکی از موثرترین و جذاب ترین های موجود در بازار تبدیل کرده است.

مهمترین دلایل انتخاب و قیمت پارتیشن شیشه ای در فضای اداری تجاری عبارتند از:

 

1- نصب و اجرای پارتیشن های شیشه ای سریع و آسان می باشد

نصب پارتیشن های شیشه ای فرآیند پیچیده ای نیست. مالکان و تیم های مدیریتی آنها می توانند آنها را راحت تر و سریعتر از پارتیشن های سنتی نصب کنند. در طرح جدید پارتیشن شیشه ای امکان جابجایی پارتیشن و تغییر چیدمان دفتر نیز وجود دارد.به عنوان مثال، با کمک پنل های شیشه ای قابل حمل، می توانید به راحتی و به سرعت یک فضای اداری کوچک را به اتاق کنفرانس، اتاق جلسه یا فضای کاری باز تبدیل کنید.

 

2- اجرای پارتیشن شیشه ای به صرفه است

استفاده از دیوارهای شیشه ای متحرک برای تقسیم فضاهای کاری یکی از اقتصادی ترین و در عین حال یکی از مدرن ترین تکنیک های نوسازی اداری است. حمل و نقل پارتیشن های شیشه ای بسیار آسان است. در نتیجه می توانید در مدت زمان کوتاهی بدون نیاز به تجهیزات خاص و یا بستن ساختمان برای مدت طولانی، دفتر خود را به محیطی کاربردی و جذاب تبدیل کنید.

 

3-پارتیشن های شیشه ای باعث افزایش نور روز ساختمان می شود

کمبود نور طبیعی اغلب یکی از مشکلات رایج در ادارات است. این موضوع بر کارایی و روحیه پرسنل تأثیر منفی می گذارد. اما با کمی خلاقیت می توانید نور طبیعی بیشتری دریافت کنید، دکوراسیون دفتر خود را تغییر دهید و روحیه کارکنان را تقویت کنید.
با نصب پارتیشن های شیشه ای می توانید فضای داخلی ساختمان را طوری طراحی کنید که نور طبیعی حتی به تاریک ترین قسمت های ساختمان وارد شود. در واقع پارتیشن های شیشه ای نور طبیعی را به حداکثر می رساند.

 

4- پارتیشن های شیشه ای به زیباسازی فضای داخلی کمک می کنند

اگر سبک طراحی داخلی مدرن و شیک را دوست دارید، پارتیشن های شیشه ای بهترین انتخاب هستند. امروزه رقابت در دنیای تجارت بسیار شدید است. اکثر شرکت ها با روش های مختلف سعی در جذب مشتریان بیشتری دارند. دیوارهای شیشه ای متحرک یا ثابت به فضای داخلی ساختمان ظاهری براق و زیبا می بخشد. از طرف دیگر می‌توانید از تکنیک‌های موجود مانند حصیر، حکاکی و چاپ روی شیشه استفاده کنید یا از ویترای برای ظاهری کاملا متمدن و پر زرق و برق استفاده کنید که تقریباً در هر فضایی قابل استفاده است.5- نگهداری پارتیشن های شیشه ای آسان است.

تمیز کردن و نگهداری پارتیشن های شیشه ای نسبتاً آسان است. شما می توانید به راحتی پانل های شیشه ای را با یک پارچه تمیز کننده مانند یک پارچه میکروفیبر تمیز کنید.

 

6- دوام پارتیشن های شیشه ای طولانی است.

پارتیشن های شیشه ای با ضخامت های مناسب و استاندارد بسیار مقاوم در برابر ضربه یا سایش هستند. اگر از دیوارهای شیشه ای متحرک یا ثابت به درستی استفاده کنید، دوام زیادی خواهند داشت.

 

7- پارتیشن های شیشه ای باعث افزایش راندمان کاری پرسنل می شود.

افزایش بهره وری پرسنل شرکت یکی از مزایای قابل توجه استفاده از پارتیشن های شیشه ای در فضای داخلی اداری است. با نصب دیوارهای شیشه ای می توانید به راحتی بر کارمندان خود نظارت داشته باشید. با دانستن این موضوع، کارمندان می توانند وظایف را با دقت و کیفیت بهتری انجام دهند. همچنین زمان کمتری را برای کارهای نامرتبط تلف می کنند. پنل های شیشه ای نه تنها از تنبلی کارمندان جلوگیری می کند، بلکه باعث می شود آنها احساس مسئولیت بیشتری کنند. این دو عامل نقش مهمی در بهبود راندمان کاری کل مجموعه خواهند داشت.

 

اثر عایق صوتی پارتیشن های شیشه ای چیست؟

یکی از دغدغه های اصلی علاقه مندان به استفاده از پارتیشن اداری در ادارات عایق صدا بودن پارتیشن ها می باشد. اصولاً همه پارتیشن ها چیزی به نام عایق صدا ندارند، حتی اگر فرض کنیم پارتیشن های 100% عایق صدا طراحی و تولید شده باشند، این موضوع با چالش های گسترده ای مواجه است زیرا در اکثر فضاهای اداری که در اطراف ما وجود دارد، سقف، کف و دیوارها. عایق صدا نیستند، بنابراین می توانند به کاهش نویز بالایی کمک کنند.پارتیشن های شیشه ای 70 تا 75 درصد در از بین رفتن صدای اطراف نقش دارند که آنها را در موقعیت بهتری نسبت به سایر پارتیشن ها قرار می دهد.

پارتیشن شیشه ای دولایه و پارتیشن شیشه ای تک لایه از نظر از بین بردن صدای محیط اطراف هیچ تفاوتی ندارد زیرا قسمت درب هر دو پارتیشن دارای شیشه تک لایه است و عموما از پارتیشن دولایه برای اهداف دیگر. در حال استفاده است.

  

کدام نوع پارتیشن ارزان تر است؟

طراحی پارتیشن کشور من کاملا به روز است و از نظر کیفیت می تواند با اکثر کشورها رقابت کند. پارتیشن های مختلفی در بازار موجود است که شامل پارتیشن شیشه ای فریم لس، پارتیشن شیشه ای و آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف می باشد که تمامی پارتیشن های فوق در مدل های تک جداره و دو جداره موجود می باشد. در قیمت گذاری پارتیشن ها نوع ساختار پارتیشن و میزان مواد اولیه و حمل و نصب نهایی محصول تاثیر بسزایی در حمل و نصب این محصول داشته و مورد بررسی قرار گرفته است. پیروزی:

پارتیشن های آلومینیومی و شیشه ای
پارتیشن ام دی اف
پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای چه رنگی است؟
پارتیشن های شیشه ای فریم لس یکی از کوچک ترین پارتیشن های تولید شده در رنگ های متنوع در فریم ها، دستگیره ها و لولاهای آلومینیومی و همچنین شیشه ای موجود می باشد. رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و نقره ای در قاب و یراق آلات پرفروش ترین رنگ ها هستند که بر اساس نظر کارفرما و بر اساس رنگ های موجود در سرتاسر فضای اداری و تودوزی مربوطه انتخاب شده اند. شایان ذکر است تمامی رنگ ها آنودایز (گالوانیزه) بوده و رنگ های استاتیک ضد خش نیز با این ویژگی در محدوده پارتیشن ساز موجود می باشد.هنگام سفارش شیشه، حتی پس از نصب پارتیشن، بهتر می توانید انواع ویترای یا فیلم های رنگی را برای پوشش شیشه خود سفارش دهید.

عمر پارتیشن شیشه ای چقدر است؟
پارتیشن های شیشه ای فریم لس کمترین زمان طراحی و اجرا را دارند. اجرای پارتیشن شیشه ای به دو دوره زمانی تقسیم می شود که در مورد پارتیشن های سفارشی معمولی از طراحی تا اجرا 10 روز طول می کشد و در موارد فورس ماژور نیز زمان نصب و اجرا ممکن است تا دو روز کاری باشد. .

پارتیشن شیشه ای برای چه ارتفاعی مناسب است؟
پارتیشن فریم لس تولید و نصب شده توسط گروه سازنده پارتیشن به دلیل استحکام بالای فریم آلومینیومی و ساختار مربوط به آن دارای پارتیشن هایی از ارتفاع نیم تا 310 سانتی متر می باشد اما در هنگام سفارش پارتیشن باید بر اساس نیاز پروژه از یک سو و از سوی دیگر پاسخی مناسب به این محصول است. او بسیار مراقب است.
در پارتیشن های شیشه ای ارتفاع بهینه پارتیشن از نظر استحکام و زیبایی تا زمانی است که به سقف متصل شود اما همیشه استثناهایی وجود دارد. در برخی موارد به دلیل نیاز مشتری یا محدودیت سیستم های نصب (سرمایش و گرمایش) و...
پارتیشن دارای ارتفاع بالایی می باشد که سازنده پارتیشن با دانش منحصر به فرد خود در زمینه تولید و نصب این پارتیشن قادر به تحقق این امر خواهد بود.تفاوت بین پارتیشن شیشه ای و شیشه دیوار خارجی (آینه) چیست؟
پارتیشن های اداری شیشه ای از نظر ساختاری و کاربردی دارای تفاوت های مشخصی با شیشه های نما هستند که در برخی موارد با نام میرال نیز شناخته می شوند که در این قسمت به برخی از این تفاوت ها اشاره می کنیم.

از آنجایی که پارتیشن‌های شیشه‌ای در فضاهای داخلی استفاده می‌شوند، باید دارای حداقل سطح ارتعاش باشند تا کاربرانی که مسافت‌های نزدیک را طی می‌کنند احساس راحتی و امنیت کنند و یا از منظری دیگر با چنین لرزش‌هایی در شیشه میرال تهدید نشوند. روشن است.
پارتیشن های شیشه ای در ادارات بیشتر برای اتاق های مدیریت یا اتاق کنفرانس استفاده می شود که در این فضاها عملکردهایی مانند عایق صدا یا عایق صدا بیشتر از زیبایی شناسی که بیشتر به ساختار پارتیشن مربوط می شود اهمیت دارد. بهتر از شیشه نما میرال!

از دیگر تفاوت های پارتیشن اداری با شیشه نما می توان به زیبایی و ظرافت تمامی پارتیشن های شیشه ای اشاره کرد. پروفیل پارتیشن ظریف اما بادوام برای نصب و تحمل وزن شیشه بر روی انواع سقف ها و دیوارهای ثابت نیازی به طراحی پروفیل یا دوتایی ندارد و ظاهری زیباتر و به اصطلاح یک دست به آن می بخشد.

تفاوت های زیادی بین پارتیشن های تک جداره و لعاب نما وجود دارد که در این مبحث به طور خلاصه به آن ها می پردازیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.


برچسب: پارتیشن شیشه ای، پارتیشن شیشه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۸:۴۶ توسط:mehdi موضوع: پارتیشن نظرات (0)